Fasongsydd fjas

oktober 01, 2006

Et lite eksperiment

I singellivets navn skal jeg utføre et eksperiment. Jeg skal slutte å barbere meg under armene.

Alle jenter er jo enig med at det er et irriterende slit å måtte barbere seg under armene every so often, men hvorfor skal man egentlig det når man ikke har kjæreste? Eller når det er vinter og man ikke går med florlette topper og veiver med armene? Eller når man trener i en meget sliten gymsal og foretrekker å dra hjem å dusje? Finnes det da flere grunner til å måtte barbere seg??? Jeg bare spør.

Uansett hvor mange argumenter jeg kan finne på for hvorfor man bør slippe å barbere seg under armene, så er altså hovedårsaken at jeg ikke er i jevnlig nærvær av et hankjønn. Og eksperimentet går ut på å teste hvor lang tid det går til jeg faktisk ER i et slikt nærvær, og derfor trenger å barbere meg. Jeg setter startdatoen til idag. (Selv om jeg burde startet tellingen for, vent litt... 1, 2, 3..., ehm, 49 dager siden. Oæææ!)

Dessuten har jeg hørt at en ordentlig busk under armene er på vei til å bli trendy igjen, så kanskje det viser seg at jeg er foregangsperson på motefronten?

Etiketter: ,

3 Comments:

  • Hovedproblemet i argumentasjonen din er at når du først kommer i kontakt med noen, så kan det fort bli eneste gang det skjer. Kjipt da hvis han er Mannen med stor M.

    Og enda verre: tenk hvis ryktene begynner å gå...

    By Anonymous Anonym, at 23:19  

  • Vel, jeg har tenkt på det, og kom fram til at det vil alltid være en barberhøvel tilgjengelig. For er vi hos meg har jeg min rosa jentehøvel, og dersom vi er hos Mannen, har jo han alltid sin Mac3 (eller hva de nå heter). Kan alltid forsvinne på do under påskudd av å måtte 'pudre nesen'.

    :)

    By Blogger En liten blå høne, at 23:41  

  • Var det noen som påkalte meg?

    Mannen med stor M? :)


    M

    By Blogger Machiavelli (No), at 18:20  

Legg inn en kommentar

<< Home