Fasongsydd fjas

januar 05, 2007

Frøken Vims

Note to self:

Må huske å ikke pakke kofferten kl 7 om morgenen når man skal på date-tur, har sovet lite, er i halvsøvne fremdeles og er sent ute. Da ender man opp med å glemme de tingene som en jente MÅ HA for å unngå fullstendig katastrofehelg:

- sjøsyketabletter: Ikke veldig bra sjarmtriks å være grønn i trynet og stinke spy når daten min sitter ved siden av meg i irriterende fin form og ser ut som han angrer hele prosjektet.
-
- hårføner: Når man fremdeles er på det date-stadiet hvor daten min fremdeles tror at jeg ser fraiche ut om morgenen, trenger man hårføneren sin for å kunne løpe ut på badet og fikse & trikse før han oppdager den brutale virkeligheten.

- kamera: Ok, dette har ingenting med selve daten å gjøre. Men selv om jeg er født og oppvokst ikke så altfor langt unna, har jeg faktisk aldri vært i Stavanger. Så en slik stor happening MÅ jo selvsagt dokumenteres. Hvertfall når jeg etter 3 års somling endelig har fått ut fingeren med å kjøpe kamera.
-
Dette er jo bare de tingene jeg foreløpig har oppdaget at jeg har glemt.
-
Så hjemom må jeg jo før jeg skal dra, for de overnevnte ting er jo stæsj jeg bare MÅ ha med meg for å komme seg gjennom helgen med et minimum av verdighet. Og da er jo jeg kommet til et punkt hvor jeg kunne bare latt være å pakke i morges i det hele tatt.

Etiketter: , ,

4 Comments:

  • Klarte du å skjule sovehåret i løpet av helgen?
    =))

    By Anonymous Anonym, at 18:20  

  • ...Vel, ikke akkurat... Det kan vel hende jeg hadde, ehm, NOEN innslag av... øh... 'sovehår' i løpet av helgen... :)

    By Blogger En liten blå høne, at 09:34  

  • Når i svarte begynte du å bruke hårføner uansett? Det er jo det som er så flott med deg, at du alltid er fresh uansett!!! Sovehår du liksom....

    By Anonymous Anonym, at 13:37  

  • Fresh uansett? Moi? Hmmm, jeg mistenker at det er en viss ironi der, Linn...

    Jeg er stor tilhenger av alt som gjør sånn at mitt hår slutter å være obsternasig, som f.eks min hårføner og min flett nye og grådig fine rettetang.

    By Blogger En liten blå høne, at 16:05  

Legg inn en kommentar

<< Home