Fasongsydd fjas

desember 11, 2006

Revenge of the strikkefantom

Dette skjerfet har jeg strikket selv. Mitt første gjensyn med strikkepinner og garn siden 6. klasse. Unødvendig å si at jeg er grådig stolt.

Har måttet gnåle hull i hodet på venninne og håndarbeidsguru Gørild, som har frisket opp i mine mer enn 15 år gamle strikkekunnskaper:

'Gørild, hvordan lager man masker? Hvordan feller man? Hvordan lager man dingledusker? Hva står det i oppskriften egentlig, jeg skjøøønner ikke...!'

Det har tatt et par måneder å lage, og mye kjedelig busstid har blitt tatt konstruktivt i bruk.

Så for dem som ikke trodde jeg var huslig av meg (deriblant meg selv) : HA!

Etiketter: ,

6 Comments:

  • Jeg er imponert! Også så raskt!! Jeg hadde ikke ventet dette enda... ;-) he he

    By Anonymous Anonym, at 12:25  

  • Hvem er du som er så imponert? (Trenger å vite hvem som skal få hemmelig stjerne i den hemmelige boken over hvem som sier hyggelige ting på bloggen min.)

    By Blogger En liten blå høne, at 14:48  

  • Jeg er så imponert at jeg herved bestiller et par nye sokker til jul.. med den hastigheten du strikker i, så går vel det greit. Du får 50kr pr sokk. Kanskje du kan starte et selskap som strikker sokker og skjerf? Før du vet ordet av det er det børsnotert, og du kan lene deg tilbake i gyngestolen med strikketøy og nyte millionene du har vel plassert i madrassen.. :-P

    By Blogger BrizMaster, at 14:55  

  • Men elektriker eller rørlegger er du jo ikke....

    By Blogger Øystein, at 16:37  

  • guuud jeg er imponert!!

    Og jeg som trodde det kom til å bli ensfarget da jeg hørte om strikkeprsjektet. Kanskje du kan lære dette videre til meg?

    By Blogger Astrid, at 19:02  

  • Du er så flink så... :D

    By Anonymous Anonym, at 19:04  

Legg inn en kommentar

<< Home