Fasongsydd fjas

november 10, 2006

Sjokoladehøna

Det er i disse dager det årlige Chocolate Fashion Show i New York. Alle klær som blir vist på runway'en, er altså laget av sjokolade.

What a waste! Tenk, den sjokoladen kunne jeg puttet i munnen min for så å la den godgjøre seg i magen før den legger seg godt til rette rundt hoftene mine! Vil jo ikke spise den nå når den er, ...eh..., brukt!

En av mine lykkeligste øyeblikk da jeg var liten, var når jeg drømte om natten at jeg var med i eventyret om Hans og Grete. Men den fæle heksen var altså forvandlet til en liten blå høne som jagde de plagsomme barna hjem igjen, og deretter spiste seg ut av sitt eget snopehus.

Jeg var også lykkelig da jeg var på besøk hos farfar. Han jobbet i Freia.

Etiketter: , ,

4 Comments:

  • TELEGRAM:

    Denne post'en satte jammen fantasien igang. STOP. Beklager har ikke til til å kommentere mer her. STOP. Må ut å handle sjokolade-boxershorts til Boyfriend før helgen! STOP.

    hihi ha en fin helg. STOP.

    By Anonymous Anonym, at 16:42  

  • Jeg er ganske glad for at men bestefar ikke jobbet i Freia. Jeg var god og rund som liten, og har vanskeligheter for å forestille meg meg selv som enda rundere...

    Men sjokolade er godt, og jeg har umennesklig lyst på Troikia nå!

    By Anonymous Anonym, at 12:40  

  • Modellene går på catwalken.
    Runway har de på flyplasser

    By Anonymous Anonym, at 11:24  

  • Jeg siterer Dictionary.coms referanse til WordNet:

    runway

    n 1: a narrow platform extending from the stage into the audience in a theater or nightclub etc.

    2: a strip of level paved surface where planes can take off and land

    By Blogger En liten blå høne, at 12:50  

Legg inn en kommentar

<< Home