Fasongsydd fjas

november 15, 2006

Få Lerum julebrus tilbake!

Det ble besluttet tidligere i høst av grunner jeg ikke har funnet ut av, at fra og med i år finnes ikke Lerum julebrus lenger.

Dette kan for meg sidestilles med at NRK slutter å vise 'Askepott med de 3 nøttene', eller at vi plutselig skulle begynne å spise ribbe i stedet for pinnekjøtt på julaften. Det er bare en brus jeg drikker i julen - og det er Lerums fantastisk gode julebrus. En jul uten den blir forferdelig feil.

Jeg er tydeligvis ikke alene om å synes dette. Noen enda mer ihugga Lerum julebrus-entusiaster enn meg har startet en protestaksjon mot pensjoneringen av julebrusen. De oppfordrer alle å signere dette oppropet i håp om at julebrusen kommer tilbake i butikkhyllene før jul.

Så signer dere også, da vel! Få julebrusen tilbake!

Etiketter: ,

5 Comments:

  • Jeg har signert med en eneste gang! Bra jobba!

    Hva i all verden skal vi drikke da i julen??? Ide: JULEØL =))

    By Blogger Astrid, at 18:09  

  • Jeg har også signert. Det er jo uhørt at noe slikt skal skje. Idioti!

    Liker ideen om juleøl:)

    By Anonymous Anonym, at 22:36  

  • tror du jeg kan skrive under en gang til... bare for å vise at jeg virelig mener det?

    By Blogger Astrid, at 22:53  

  • Det er noe merkelig med Norge og julebrus. Personer som i resten av året kun drikker Pepsi Max og light-brus hiver i Desember innpå med sukkerbomben julebrus. Og ingen liker smaken. Egentlig.

    Eller? Funderer mer på dette på:
    http://javielsker.blogspot.com/2006/11/norska-ord-som-inte-finns-p-svenska_27.html

    By Blogger Svorsken, at 07:42  

  • Signert!!!!

    By Anonymous Anonym, at 23:14  

Legg inn en kommentar

<< Home