Fasongsydd fjas

november 29, 2006

Ønskeliste

Jeg ønsker meg følgende til jul:

- Gitarpose, plekter og stemmegaffel. Posen trenger jeg fordi gitaren min samler store mengder støv; plekter og gaffel i tilfelle jeg bestemmer meg for å lære og spille på den en dag

- Serien 'Green Wing' på DVD - britisk humor på sitt sykeste

- fred på jorden

- Diktboken 'Brødfanten og andre skabelonar' av Helge Torvund - i håp om at det finnes flere kule dikt som 'Pling'

- nye sko...

- ny pysjamas!!!

- Staalesens første bøker om Varg Veum, 'Bukken til Havresekken' og 'Din, til døden'

- en mann, helst denne

- Flatetang - det mest irriterende håret er det som hverken er stritt eller krøllete

- ny finansminister, nei vent, en ny regjering, mente jeg

- Mummikopper - jeg tror man finner dem på Jernia

- lov til å gjøre akkurat det jeg vil i 24 timer på en Nidarfabrikk

- Høye Eva Solo glass - perfekt for mine mojitos

Etiketter: ,

5 Comments:

  • både verdensfreden og gucci skoene må du vente lenge på. ikke denne julen nei...

    Regjerings skifte - vi må vel vente til neste valg eller gå til drastiske tiltak.

    Kan jeg bruke fantasien også eller må man strengt tatt følge listen?

    klem fra astrid

    By Anonymous Anonym, at 16:55  

  • Jeg er veldig glad i lister, for da vet at du gir personen noe vedkommende liker. Ikkeno garanti for det hvis man bruker egen fantasi...

    Så moralen i historien er: Det er ikke bra å tenke selv!

    Men det er jo bare meg.

    Så for all del - gjør nett ka du ve!!!

    By Blogger En liten blå høne, at 08:00  

  • Hva pokker skal du med pysj?

    By Blogger Øystein, at 10:59  

  • Jeg trenger pysj fordi jeg trenger NOE til å holde meg varm om natten... ;)

    By Blogger En liten blå høne, at 11:58  

  • ....Og for meg som deler seng med deg fra tid til annen, vet at pysjen din er snart like gammel som vennskapet vårt...8 år!!!! Jepp...på tide med ny ja....Hvis ikke du finner noe annet som kan holde deg varm snart;-)

    By Anonymous Anonym, at 13:09  

Legg inn en kommentar

<< Home