Fasongsydd fjas

desember 12, 2006

Kjærlighetstesten

Det har gått sport i å ta NRKs kjærlighetstest blant mine venner og kolleger. Til tross for at jeg er uten en bedre halvdel for tiden, tok jeg testen likevel. Under følger det nedslående resultatet:

"Bestevennen. Dette er gjerne et godt forhold som har vart lenge. Du er følelsesmessig og sterkt knyttet til din partner. Det er helt naturlig at lidenskapen svinger. Men det er ikke noe i veien for å hente den fram igjen! Er du singel og havner her, vil du nok få deg en aha-opplevelse hvis du tar deg bryet med å investere litt mer på det lidenskapelige plan. "



Jeg scorer bare 35% på lidenskap, og 100% på likestilling. Tilsynelatende er jeg en kald, kynisk og feministisk karrierekvinne.

Noen som lurte på hvorfor jeg er singel?

Etiketter: ,

2 Comments:

  • Hmm...da skjønner jeg hvorfor du er så treig til å ta initiativ ;-).. Selv jeg etter 8 år med samme mannen scoret 75% på lidenskap!

    By Anonymous Anonym, at 10:32  

  • ha ha ha jeg tok nettopp testen og ble "drømmekvinnen" !!! Ja denne testen må jeg vise til L =))

    By Blogger Astrid, at 17:46  

Legg inn en kommentar

<< Home